بانوی طبیعت

گردشگری و محیط زیست

بانوی طبیعت

گردشگری و محیط زیست

کمک به درختکاری از طریق خرید بلیط هواپیما

در این نوشتار ابتدا به این میپردازم که چگونه میتوان با درختکاری ، به محیط زیست کمک کرد و در ادامه راه های معمول و معروف برای کاشت درخت را با شما در میان میگذارم و در نهایت کمپین "کمک به درختکاری از طریق خرید بلیط هواپیما " را معرفی خواهم کرد.

 کمک به درختکاری با خرید بلیط هواپیما

حفظ محیط زیست با درختکاری

امروزه با بیشتر شدن فعالیت های صنعتی کارخانه ها و انسان مدرن ، و همچنین با رواج زندگی شهروندی و استفاده ی بیش از اندازه ی بشر از اتومبیل ها و زندگی ماشینی ، آسیب به طبیعت و محیط زیست ، دو چندان شده است. چرا که با چنین فعالیت هایی که از جانب انسان ها صورت می گیرد غلظت گاز های گلخانه ای موجود در جو زمین رو به افزایش گذاشته و همچنین ازدیاد آلودگی در کره زمین ، رشد چشمگیری یافته است. حال با این وجود چه باید کرد؟ پاسخ ساده است : میتوان با درختکاری از محیط زیست محافظت کرد .  چرا که ازدیاد درختان ، موجب افزایش اکسیژن میگردد . در نتیجه به شکل خیلی ساده با کاهش co2  میتوان قدمی مثبت در جهت بهتر کردن حال کره زمین برداشت.

چگونه درخت بکاریم و در درختکاری مشارکت کنیم

امروزه شاهد آن هستیم که کمپین های زیادی با موضوع کمک به درختکاری راه اندازی شده است. کسانی که در حوزه محیط زیست فعالیت می کنند راه های کمک به طبیعت در راستای حفظ محیط زیست با درختکاری را در گردهمایی ها و فعالیت های روزانه ی خود مطرح ساخته اند. یکی از راه های کمک به درخت کاری که فعالان حوزه ی محیط زیست همواره یادآور آن می شوند  حمایت از کمپین ها و فعالیت های سبز برند ها و شرکت های معروف دنیا میباشد. معمولا در این روش ها ، افراد با خرید محصول یا خدماتی خاص ، درخت میکارند یا به اشکال متفاوت به طبیعت کمک میکنند . به عبارت بهتر با عضویت در این کمپین ها ، هم کالا یا خدمات مورد نیازمان را بدست می آوریم و هم به "حفظ محیط زیست با درختکاری" کمک کرده ایم. البته راه های دیگری هم برای کمک به طبیعت وجود دارد ، مثلا سالانه شاهد آن هستیم که حامیان محیط زیست با حضور در مناطق مختلف کشور اقدام به جمع آوری زباله و همچنین کاشت درخت می کنند. اگر شما مایل هستید که به حفظ محیط زیست کمک کنید ، میتوانید خودتان آستین بالا بزنید و درخت بکارید یا اینکه از کمپین های درختکاری شرکت های معروف دنیا حمایت کنید.  

کمک به درختکاری با خرید بلیط هواپیما

کدام وبسایت فروش بلیط هواپیما به درختکاری کمک میکند

سایت سفرنتورک یا safarnetwork.ir میباشد . سفرنتورک و کمپین "کمک به درختکاری از طریق خرید بلیط هواپیما" یکی از معدود کمپین هایی است که در ایران با هدف کمک به طبیعت به راه افتاده و گردانندگان آن قول داده اند که چنانچه این حرکت مورد حمایت مردم قرار گیرد ، کمپین های مشابهی را در برنامه کاری خود قرار دهند. 
البته حرکت هایی از این دست توسط برند های معروف در دنیا در حال انجام است و خیلی از مردم که به درختان و طبیعت و سبزتر شدن کره زمین اهمیت میدهند ، سعی میکنند با اطلاع رسانی و شرکت در آنها ، در کاشت درخت مشارکت داشته باشند. 

معرفی کمپین "کمک به درختکاری از طریق خرید بلیط هواپیما

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دلایل مشغله کاری یا هر دلیل دیگری زمان لازم برای حضور در مناطق مختلف و کاشت درخت را ندارید و یا به هر دلیلی تمایلی ندارید که به شکل حضوری درخت بکارید ، میتوانید از طریق خرید بلیط هواپیما به درختکاری کمک کنید. شرکت سفرنتورک به تازگی کمپینی را راه اندازی کرده ، که در آن بخشی از سود حاصله از فروش هر بلیط را به کاشت درخت اختصاص میدهد. البته این امر کاملا رایگان است ، یعنی از خریدار ، هزینه اضافی بابت کاشت درخت دریافت نمی گردد ، بلکه از سود بلیط ، به کاشت درخت در ایران کمک می شود. 



نظرات  (۲)

چه جالب 
خیلی عالیه : )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی